Taakomschrijving
Je biedt ondersteuning bij standaard boekhoudkundige taken in cliëntendossiers zoals:
- Inboeken van aan- en verkoopfacturen
- Inboeken van financiële verrichtingen (bank en kassa)
- Voorbereiden BTW-aangiftes
- Voorbereiden jaarrekeningen
- Versturen van aangiften via Intervat, Biztax, Finprof, TOW en RV on web
- Publicaties in het Belgisch Staatsblad
- Opmaak en indienen van ereloonfiches (281.50) en bezoldigingsfiches (281.20)
- Doorvoeren van wijzigingen bij KBO
- Doorvoeren van wijzigingen in het CRM systeem
- Klasseren en archiveren: beheer van het documentmanagement systeem
Daarnaast sta je in voor correct en klantvriendelijk onthaal van bezoekers, behandel je op professionele wijze telefoonoproepen, en beheer je de uitgaande correspondentie
Profiel
- Je behaalde een Bachelor diploma Accountancy - Fiscaliteit of hebt gelijkaardige ervaring in een boekhoud-of accountantskantoor
- Je spreekt en schrijft correct en verzorgd Nederlands
- Beheersen van het Frans en het Engels is een pluspunt
- Enkele jaren ervaring vormt een pluspunt
- Je bent vlot met Expert M-Plus en met courante MS Office toepassingen
- Je hebt zin voor organisatie, bent flexibel, en werkt nauwgezet en accuraat
- Je hebt ambitie om door te groeien binnen het bedrijf
Aanbod
Vaste en uitdagende job in het centrum van Sint-Truiden met aantrekkelijk salaris en extralegale voordelen in een aangename en dynamische werkomgeving.